Frequently Asked Questions EN | NL | FR

Parkeren bij Car Hotel luchthaven Zaventem: Veelgestelde vragen

Wil je een parkeerplaats reserveren bij Car Hotel op de luchthaven van Zaventem? Of heb je reeds gereserveerd, en zit je nog met enkele praktische vragen? Neem dan zeker de lijst van vragen hieronder even door, en wie weet vind je het antwoord op jouw vraag.

Geen probleem! Onze parking is 24/24 open en aan de balie is permanent iemand aanwezig.
U hoeft geen contact op te nemen met Car Hotel.
Begeef u naar niveau 0 van de luchthaven, de shuttle rijdt 24/24.
Let op: de aankomsthal ligt op niveau 2, u dient dus de lift tot niveau 0 te nemen
Onze shuttle rijdt 24/24 iedere 15 minuten*.
* Van 06/11/12 t/m 16/02/13 en van 28/02/13 t/m 28/03/13 rijdt onze shuttle 24/24 iedere 30 minuten.
U betaalt bij terugkeer aan de balie van Car Hotel. U kan betalen met Visa, Amex, Diners, Mastercars, Proton en Bancontact.
Bij de betaling aan de balie bij terugkeer geeft u de kortingsvoucher af waarna deze wordt verrekend.
Dit klopt. Onze parkingprijzen gelden per begonnen kalenderdag.
De reservatie moet minstens 2 werkdagen voor vertrek gedaan worden. Als u vroeger de reservatie kan maken raden we u dit ten zeerste aan. Bij laattijdige reservering (minder dan 48 uur op voorhand) behoudt Car Hotel zich het recht een toeslag van € 5,00 aan te rekenen.
Als u geen confirmatie ontvangen hebt van uw webreservatie gelieve ons dan te contacteren op het nummer 02/753 01 10 en dit tijdens de kantooruren.
U kan te allen tijde uw reservatie aanpassen of annuleren. Om dit te doen contacteert u ons op het nummer 02/753 01 10 tijdens de kantooruren.
FAQ | contact | disclaimer | privacy statement | algemene voorwaarden